Dupa cazuri splendide precum "Big shadow" si "Rec you", agentia japoneza "GT Tokyo" poate fi considerata ca avand una dintre cele mai originale conceptii asupra cailor digitale de comunicatie. Cea mai recenta campanie a lor se intituleaza Love Distance si este absolute fantastica. Sagami produce cele mai subtiri prezervative din lume (0,02 mm grosime), iar pentru a promova acest produs au creat o poveste despre doi indragostiti ce locuiesc in Fukoka, respectiv Tokyo, fiind separati de 1000 km distanta. Pentru a-si demonstra dragostea unul celuilalt, acestia pornesc la drum pentru a se intalni in seara de Craciun.Cei doi alearga 1000 km (transformati in echivalentul lor in milimetri) si sunt difuzati live pe un teaser-web-site fara marca, care te pune sa decizi pe care dintre genuri (masculin, feminin) il sustii, astfel incat sa cunosti doar o parte a povestii. De asemenea, ai nevoie de un alt computer pentru a-l verifica pe celalalt. Cei doi protagonist converseaza prin mesaje text, urmarire GPS, poze, blog-uri si videochat-uri. Toate acestea sunt disponibile pentru publicul care nu stie ce se va intampla atunci cand acestia se vor intalni, ceea ce a rezultat intr-un mai mare interes asupra celor doi alergatori. In final, documentarul s-a dovedit a fi o campanie publicitara, a carui client a fost dezvaluit in seara de 24 decembrie: Prezervativele Sagami , cele mai subtiri din lume avand o grosime de doar 0.02 mm
Love Distance Counts...
foarte tare!!! e extrem de interesant blog-ul acesta... si apreciez ca te chinui sa-l promovezi etc. ai o bila alba de la blogdelight/asc
ReplyDeleteFoarte ....metaforic! :))
ReplyDeleteO reclama chiar reusita.Japonezii astia au niste idei... :)
ReplyDeletefrumos, si placut cred...
ReplyDeleteevita cuvantul love , ce am vorbit? :))